[Rüya Terapisi] bbPress Moderation – Kacmak

Yeni başlık/mesaj Rüya Terapisi sitenizde moderasyon için bekliyor: http://www.ruyaterapisi.com

http://www.ruyaterapisi.com/?post_type=topic&p=15174

The following content was posted
by Senanur budak (Senanur Budak)

Kacmak
Dun ruyamda trenle seyahat ediyorum. Heryere gidiyorum cebimde 20 lira var ama ben tren sefi imisim. Onun icin para vermiyorum. Onun icin param hep yanimda oluyor. Yine trende iken bir oglan tanisiyorum. Cok yakisikli ve mavi gozlu. Biz bu oglanla birilerinden kaciyoruz ve bir eve giriyoruz. Bunun yaninda abur cuburlar var. Onlari cikariyo birlikte yememiz icin. İki icecegi var biri posette biri masanin ustunde kendisi masanin ustundekini acip iciyo bende hic huylanmadan alip onun sisesinden iciyorum. O zaman oglan kendine obur siseyi cikariyo.Bana cok cekici geliyor oglan. Sanki bisey beni ona itiyormus gibi. Gidip sarilip opmek istiyorum. Bir defter cikariyo ayri ayri iki sayfasina birine fusya rengi bildigin duz boyamis ama sanki cammis gibi onun altinda ise bana iltifat seklinde siir yazmis diger sayfada ise kendi mavi gozlerini cizmis ama cok guzel yine altinda bana iltifat gibi siir yazmis ben alip okumaya calisiyorum ama yazilar silik ve yazisi cirkin ben okuyamiyorum sen oku diyorum o okuyo. Ama sanki bunlari cizmesindeki amac beni unutma der cinsinden. Sonra nerden geldigini bilmedigim bir anda ablam oglanin kucagina dusuyo bende buna guluyorum cocuk benim guldugumu gorunce bana bakarak oda guluyo. Dun sabahtan beri o mavi gozleri aklimda cikmiyo oglan hakkinda hatirladigim tek seu fiziksel anlamda cok yakisikli oldugu ve mavi gozleri.
Bugun ise yine ruya gordum. Bundada yine yakisikli bir oglan var onunla baska bir adamdan kaciyoruz. O beni gonderiyo o adamla savasmak istercesine bende oradaki kafeye gidip lavoboya girip kapiyi kitliyorum. Sonra cebimde bir ev anahtari var bizim yukari komsu haci teyze dedigimiz bir kadin var iste megerse ruyamda o bana evinin anahtarini vermis. Bende anahtarla girip evde saklaniyorum. Sonra haci teyze geliyo ve birde yaninda yardimcisi gibi bisey onlara soyluyorum birinden kaciyorum diye. Buda boyle bir ruyamdi ilk defa bu kadar dikkatimi ceken bir ruya gordum. Ve ikisindede yakisikli bir oglanla birinden kactigimiz icin sormak istedim cevaplarsaniz cok mutesekkur kalirim.

0 cevaplar

Cevapla

Tartışmaya katılmak ister misiniz?
Katkı yapmaktan çekinmeyiniz!

Bir Cevap Yazın