15 başlık görüntüleniyor - 1 ile 15 arası (Toplam 4,223)
    • Başlık
    • Kişiler
    • Mesajlar
    • En Yeniler
    • Karışık

      Başlatan:  Eyja

      20554

      Rüyamda liseyle ilgili kutlama gibi bişey varmış. Bunun için hazırlanıyormuşum. Siyah transparan bi kıyafet buluyorum. Alt kısmı şort tarzıydı. Onu giyinip aynaya kendime bakıyorum. Saçlarım kısa ve düzdü. Gözlüğüm de yoktu. Saçımın sağ tarafını biçimsizce kesmişim. Ne ara kestiysem artık. Sonra makyaj yapmaya başlamışım. Önce fondöten sürdüm. Sürerken iki şey fark ettim. Yanağımda kalın minik kıllar vardı. Arkamda da konuşmadığım kız vardı. O da kutlama için hazırlanıyor ve makyaj yapıyormuş. Üzerindeki elbiseye baktım. İçimden ‘yine mi bu elbiseyi giyindi?’ diyip üzülüyorum.

      Saçlarımı yıkamışım ve havluda birkaç saç teli vardı. Havlu maviydi.
      Saçlarımı tarayacakmışım ve elime büyük, siyah-pembe renkte bi tarak alıyorum.

      İlkokulu okuduğum okulun çevresinde takılıyorum. Akşam olmak üzereymiş ve kara bulutlar yine gelmek üzereymiş. Ben de ordan oraya hızlıca koşuyormuşum. Girmem gereken evin orada duramıyormuşum. Sonunda durdum ve girdim. Eve sonra başka biri daha girdi. O da komşumuzun eşi imiş. Burnundan aşağı sümük sarkıyordu.

    • 1
    • 2
    • 3 gün, 8 s önce

       Eyja

    • Bir tuhaf

      Başlatan:  turtella

      20555

      Rüyamda yaşadığım yerde fırtına mı kasırga mı ne olmuş eski canlılıktan eser yok sanırım çopu kişi de ölmüş.Sonra tanıdığım bir kişi gelip bana evlilik teklif ediyor çok şaşırıyorum teklif şekli ne kadar hoş diyorum ama bu kişinin teklif etmesine şok oluyorum çünkü aramızda böyle bir ilişki hiç yokmuş.Sonra bu durumdan çok memnun oluyorum kabul ediyorum.

    • 2
    • 2
    • 3 gün, 14 s önce

       editor ruya terapisi

    • Fizik :(

      Başlatan:  Eyja

      20556

      Rüyamda eski dershanemdeki Fizik hocamı gördüm. Ders işliyormuşuz. Fizik defterimii getirmemişim bende matematik defterime not ediyormuşum yazdırılanları. Fizikçi başımdaydı ve defterine bakarak bişey söyledi. Fizik defteri sandı. Bende Fizik değil, matematik defteri olduğunu söyledim. Defteri aldı ve bana vurmak için siper etti bende engelledim onu. Başladık kavga etmeye.
      Arkadaşlarımla dışarıda oturuyormuşum. Hava yine kötüydü. Bu sefer daha beterdi. Hava kararmış ve kara bulutlar gökyüzünü kaplamıştı. Bi anda yağmur bastırdı bizde içeri kaçtık. İçeri girdiğimizde pencerelerden içeri su giriyordu. Kapıya baktım kapıdan da giriyordu. Bende şaşırdım nasıl giriyor bu sular diye.

    • 2
    • 2
    • 3 gün, 14 s önce

       editor ruya terapisi

    • Rüyalar yumağı

      Başlatan:  turtella

      20539

      Uzun zamandır rüya göremiyordum görsem de hatırlayamıyordum.Bu gece rüyamda üniversitemdeydim diyorum ki ben fazla harç parası yatırmıştım bana iade yapılması lazımdı.Hoca bilgisayardan bakıyor seninle ilgili bir şey yok burada ne kadar oldu bu diyor 3 4 sene filan diyorum.1 seneyi geçince siatemden siliniyor diyor.Sonra annemi görüyorum yanında yaşlı bir teyze ve 7 yaşlarında filan bir kız çocuğu.Banyoya doğru götürüyor onları.Burda yıkanın rahatça diyor.Durumları çok kötü diye üzülüyorum.Yaşlı teyze torununu köpüklemeye onla şakalaşmaya başlıyor.Elimde telefon var watsaptan yazmam lazım önemli bir şey sormam lazım ona diyorum(şu malum kişi) ama evlenmiştir şimdi yazarsam olur mu ki diyorum ama acil sormalıyım derken onu watsapa ekliyorum.Profil resmi binalarla dolu.Resme tıklıyorum aa burası hastaneymiş diyorum.Resme bakarken bir anda kendimi orada buluyorum.Oklarla belirtmişler şu hastalıklar şuraya buraya diye.O sırada çantam vs arkada bir yerdeymiş birinin aldığını anlıyoum hemen koşup yakalıyorum geri alıyorum çantamı.Yok şaka yaptım ben gibisine konuşuyor.

    • 2
    • 5
    • 3 gün, 14 s önce

       editor ruya terapisi

    • Annemin rüyası

      Başlatan:  Eyja

      20546

      Rüyasında annem bir sürü ayakkabı görmüş. Bazı taraftakiler tek tek, bazı taraftakiler çift ayakkabıymış. İki tanesini beğenmiş ve almış. İki tane daha beğenmiş onları da almak istemiş.

    • 2
    • 2
    • 6 gün, 14 s önce

       editor ruya terapisi

    • Mesaj

      Başlatan:  Eyja

      20538

      Rüyamda annemin telefonunda küs olduğum kız arkadaşımla konuşuyormuşum. Konuşurken de annemmiş gibi konuşuyormuşum. Uzun uzun konuşmuşuz.
      Diğer iki kız arkadaşımı da gördüm. Onlarla dışarıda vakit geçiriyormuşum. Hava güneşli ama siyah bulutlar geliyormuş. Ben ise korkuyormuşum eve gitmek istiyormuşum. Karşıdan karşıdan geçmek üzereymişim. Arkadaşım hızla karşıya geçince bende sürüklendim. Yolumuza devam ettik.

    • 2
    • 2
    • 6 gün, 14 s önce

       editor ruya terapisi

    • Mezuniyet

      Başlatan:  Eyja

      20537

      Rüyamda ilkokulu okuduğum okuldaymışım. O okulda liseden arkadaşlarım vardı. Hepsinin üzerinde elbise ve cübbe vardı. Bunlar bana lisedeki mezuniyeti hatırlattı. Kafamı sola çevirdiğimde yokuş aşağı birinin mezuniyet kıyafetleriyle geldiğini gördüm. ‘bende böyle giyinicem’ diye tutturdum ve oradaki arkadaşlarımdan birini peşime taktım. Babaannemde kalıyormuş ve ikimiz oraya gittik. Elbisemi giyindim. Ayakkabı aradım ama evde bıraktığımı fark ettim. Buzdolabının açıyorum. Midem hassas olduğu için kendime bişeyler hazırlamaak istedim. Peynir kasesinde gördüm ve alırken kaseyi kırdım. Başka bi yiyeceğin üzerine cam kırıntıları gelmiş. Sonra dışarı çıktım eve gitmek için. Ayakkabı alacakmışım ama ondan önce markete gittik. Yine yiyecek bişeyler arıyormuşux. Ararken arkadaşım ayakkabı kısmına gitti. Çeşit çeşit topuklu ayakkabılar vardı ve çoğu siyahtı. Arkadaşım bi tane ayakkabı beğendi. Rengi kırmızıydı. Topuğu minik ve fiyatı 2 liraydı. Ayağıma göre kalıbı küçüktü ve beğenmedim.

    • 2
    • 2
    • 6 gün, 14 s önce

       editor ruya terapisi

    • Bere

      Başlatan:  Eyja

      20532

      Rüyamda babaannemdeyim. Teyzem ve kızları da oradaymış. Onlar evlerine gitmek için hazırlanıyorum bende yatak odasındayım. Sutyen arıyormuşum. Babaannemin çekmecesini kurcaladığımda her renkte birçok sutyen buldum. Benim bedenime göre de vardı. Bedenimden daha küçükleri de vardı. Birkaçını şekli garipti. Ben sutyen ararken – üzerimde hiçbir şey yok- yatakodasının kapısı açıkmış ilerde amcamlar da varmış. Babaanneme kapıyı kapat diyorum ama hemen kapamıyor. İkinci uyarıyı alınca kapatıyor. Sonra ben diğer çekmeceler kurcaladım ve birçok bere-atkı buldum. Siyah-beyaz, yeşil-beyaz, mavi-beyaz renkte buldum. Bereler benim kafama küçük geliyormuş. Kalıbı darmış yani. Buna rağmen yeşil-beyazı elime aldım. Kafama geçirdim ve olmadı. Sözde o bereler okulda samimi olmadığım arkadaşlarıma aitmiş. Onların kafa ölçülerine uygun berelermiş.
      Sonra kendimi dışarda buldum. Hava serinmiş. Karşımda bir çift vardı. Birbirlerine sarılıp öpüşüyorlarmış. Kızın dudağında kırmızı ruj varmış.

    • 2
    • 2
    • 1 hafta, 4 gün önce

       editor ruya terapisi

    • Arkadaş

      Başlatan:  Eyja

      20533

      Rüyamda sevmediğim lise arkadaşımı gördüm..merdivenlerden aşağı iniyordu. Başta kim olduğunu anlayamadım ama burnundan kim olduğunu anladım. Şaşırarak adını söyledim o da bana baktı. Bana gülümseyerek yaklaştı. Bende ona gülümsedim.

    • 2
    • 2
    • 1 hafta, 4 gün önce

       editor ruya terapisi

    • Kusmuk

      Başlatan:  Eyja

      20526

      Rüyamda elimde bi ampul varmış. – ilaç ampulü gibi- içinde birbirine karışmayan iki sıvı vardı. Biri kahverengi deydi öbürü de ona nazaran daha açıktı. Ben o ampulü ikiye kırmaya çalıştım. Kırmışıö ama biçimsiz bi haldeydi. Ben o kahverengi sıvıyı içmişim. Ondan sonra ağzıma kusmuk geldi. Kusmuktan sonra uyandım. Allah’tan ağzımda bişey yoktu. İğrençti.

    • 2
    • 2
    • 2 hafta, 3 gün önce

       editor ruya terapisi

    • Hayırlara gitsin

      Başlatan:  turtella

      20527

      İki gündür cinayet filmi gibi rüya görüyorum.Dün gece rüyamda birisi geliyor haber vermeye.Diyor ki Aleyna ölmüş kafasını kesip atmışlar bir yere.(Öğrencim oluyor) Nasıl ya diyorum nasıl yapabilirler böyle bir şeyi.Bu haber bende şok etkisi yapıyor.Ailesi ne yapacak annesi ne durumdadır şimdi diyorum.Sonra bu haberden ötürü mü ne bizim evde üç kişi filan oluyor.Güya biri annesiymiş(Bu da komşumuz ama rüyamda onun annesiymiş)İçimden baya sakin diyorum.Sonra ona bir şişe su veriyorum büyük.Bu su güzeldir iç filan diyorum.O sıra yanımızda olan bir kız çocuğy var kumraş ve uzun saçlı haydi bana toka bul saçını örelim senin diyorum hepsini örme açık kalsın sadece iki yandan minik örgü yap diyor tamam diyorum.Daha sonra bir vapurda gördüm kendimi.Kendi ilçeme gitmem gerekiyor ama aktarma yapmam gerekiyormuş yanımda yaşlı bir amca var ben sana yardımcı olurum inince beni takip et diyor.İnince vapur iskelesinde gideceğim yeri soruyorum oraya yok bir şey diyorlar burada yazıyor ama diyorum motorlar varmış diyorum.Biz bir soralım diyorlar.Baya bir vapur yolculuğu yapıp deniz havası aldım yalnız:)

    • 2
    • 2
    • 2 hafta, 3 gün önce

       editor ruya terapisi

    • Film seti sanki

      Başlatan:  turtella

      20525

      Rüyamda bir kadın(sanki ünlü biriydi) havuzda yüzen bir erkeğe silah doğrulttu tam o sırada kadın adamı vurmadan adam kadını vurdu.Ama kadın vurulsa da elindeki silahla adama ateş etti adamı vurdu. Film seti gibi bir rüyaydı vallahi😂

    • 2
    • 2
    • 2 hafta, 3 gün önce

       editor ruya terapisi

    • Garip

      Başlatan:  Eyja

      20524

      Rüyamda lisede tanıdığım ama samimi olmadığım kız arkadaşımı gördüm. Samimiymişiz. Onun ayak işlerini yapıyormuşum ama. Onun işlerini yaparken küs olduğum kız arkadaşımı da gördüm. O da benim gibi başka birinin ayak işlerini yapıyormuş. Elimde beyaz bir ip vardı ve onu mavi bi delikten geçirirken küs olduğum kız arkadaşım yanımdan geçti ve ben içimden gelerek ‘iyi yolculuklar’ dedim. Ama o beni takmadı. Bende peşinden gittim. Seslendim ve ona bişeyler söyledim. O da bana zoraki gülümseyerek ‘kızgın değilim’ dedi ama kızgın gibiydi.
      Sonra kendimi o samimi olmadığım kız arkadaşımla dışarda buldum. Etraf karlıydı ve ben karlara basa basa ilerliyordum. İkimiz yokuş aşağı iniyorduk. Baya eğleniyormuşuz.

    • 2
    • 2
    • 2 hafta, 3 gün önce

       editor ruya terapisi

    • Tedirgin

      Başlatan:  turtella

      20521

      Rüyamdan uyandığımda sıkıntıyla uyandım.Bir arabadayım yolda giderken iki arabanın birbirine sert çarparak kaza yaptığını gördüm.benim içinde olduğum arabaya da karşıdan kamyon çarpacakken arabayı süren kişi direksiyonu kırdı kurtulduk.

    • 2
    • 2
    • 3 hafta, 2 gün önce

       editor ruya terapisi

    • 👞

      Başlatan:  turtella

      20508

      Bu gece rüyamda ayağımdaki ayakkabılar beni sıkıyor bot tarzı bir şey.Sonradan numaralarına bakmak aklıma geliyor.Sol ayağımdakine bakıyorum 36 no demek ki bundan dolayı sıkıyor diyorum.Diğeri 38 no.(normalde 37 giyiyiyorum)sonra birisi ver onu değiştireyim diyerek alıyor 36 no olanı.Bir eğlence mekanına gitmişim rüyamda üç arkadaş.Karşımıza cumhurbaşkanı gelip oturuyor bizimle sohbet ediyor sorular soruyor.

    • 2
    • 3
    • 3 hafta, 6 gün önce

       turtella

15 başlık görüntüleniyor - 1 ile 15 arası (Toplam 4,223)

Yeni başlık oluşturmak için giriş yapmış olmalısın.